Gyakran Ismételt Kérdések

GYIK

Gyakran ismtélt kérdések és válaszok

  • Nem kaptam visszaigazoló e-mail-t a rendelés elküldése után. Mi a teendő?

Amennyiben nem kapott visszaigazoló e-mail-t a megrendeléséről, kérem a következőket vegye figyelembe:

- Megrendeléséről automatikus visszaigazolást küldünk e-mailen az Ön által megadott e-mail címre. Amennyiben 30 percen belül nem kapja meg e-mailünket, kérjük, hogy ellenőrizze levelezője spam mappáját.

- Ellenőrízze, hogy véletlenül nem e írt be rossz e-mail címet,

- Előfordulhat, hogy valamilyen technikai hiba miatt nem érkezett be hozzánk a megrendelése.

Kérem amennyiben nem kapott visszaigazolást a rendeléséről, jelezze felénk a +36209888801 telefonszámon, vagy e-mail formájában az info@nevesajandek.hu mail címre Nevét, telefonszám, és e-mail címmel feltüntetve az üzenetben amelyről rendelt, hogy ellenőrizni tudjuk a rendelését, hogy megérkezett e hozzánk.

  • Milyen időintervallumban szállít a futárszolgálat? Lehet velük egyeztetni?

A megrendelt termék kiszállítása munkanapokon általában 08:00 és 18:00 óra között történik. A csomag érkezésének pontos idejét a futárszolgálattal tudja leegyeztetni a kapott sms, vagy e-mail üzenetben található telefonszámon.

  • Mit kell tennem, ha hibás terméket kaptam?

Amennyiben hibás, vagy sérült terméket kapott, mindenképpen jellezze felénk telefonon +36209888801 , vagy e-mail formájában az info@nevesajandek.hu címre. Csere lehetőséget biztosítunk, ami annyit jelent, hogy az előzőleg rendelt hibás terméket, a dobozába visszacsomagolva a futárnak visszaadni, amikor viszi a cserét.