×

Gyakran Ismételt kérdések - GYIK

Gyakran ismtélt kérdések és válaszok

  • Nem kaptam visszaigazoló e-mail-t a rendelés elküldése után. Mi a teendő?

Amennyiben nem kaptál visszaigazoló e-mail-t a megrendeléséről, kérlek a következőket vedd figyelembe:

- Megrendelésedről automatikus visszaigazolást küldünk e-mailen az általad megadott e-mail címre. Amennyiben 30 percen belül nem kapod meg e-mailünket, kérjük, hogy ellenőrizd leveleződ spam mappáját.

- Ellenőrízd, hogy véletlenül nem-e írtál be rossz e-mail címet,

- Előfordulhat, hogy valamilyen technikai hiba miatt nem érkezett be hozzánk a megrendelésed.

Kérjük amennyiben nem kaptál visszaigazolást a rendelésedről, jelezd felénk a +36209888801 telefonszámon, vagy e-mail formájában az info@nevesajandek.hu mail címre Neved, telefonszámod, és az e-mail címed feltüntetve az üzenetben amelyről rendelt, hogy ellenőrizni tudjuk a rendelésed, hogy megérkezett e hozzánk.

  • Milyen időintervallumban szállít a futárszolgálat? Lehet velük egyeztetni?

A megrendelt termék kiszállítása munkanapokon általában 08:00 és 18:00 óra között történik. A csomag érkezésének pontos idejét a futárszolgálattal tudod leegyeztetni a kapott sms, vagy e-mail üzenetben található telefonszámon.

  • Mit kell tennem, ha hibás terméket kaptam?

Amennyiben hibás, vagy sérült terméket kaptál,  jogod van azt a kézhezvételtől számítva 14 napon belül visszaküldeni, illetve elállni a vásárlástól, mindenképpen jelezd felénk telefonon +36209888801 , vagy e-mail formájában az info@nevesajandek.hu címre. Csere, illetve pénzvisszafizetés lehetőséget biztosítunk. A termék csere annyit jelent, hogy az előzőleg rendelt hibás terméket, a dobozába visszacsomagolva a futárnak visszaadni, amikor viszi a cserét. A terméket, a visszaérkezést követően ellenőrzünk, a jóváhagyást követően küldjük a cserét, vagy visszatérítjük a vételárát. Az összeget banki átutalás segítségével juttatjuk vissza. Ebben az esetben meg kell adnod a  nemzetközi formátumú (IBAN) bankszámlaszámod, valamint a számlatulajdonos nevét.

- Amennyiben 14 napon túl jelzed elállási szándékodat, mi 30 napos termék-visszaküldést biztosítunk. Ebben az esetben termék csere, illetve a termék árának a visszafizetésére van lehetőség. Viszont a 14 napot meghaladva a szállítási költség visszatérítésére már nincs lehetőség.

  • Nem vagyok megelégedve a vásárolt termékkel. Mi a módja, hogy visszakapjam a vételárat?

Amennyiben a megrendelt termék nem felel meg az elvártaknak, jogod van azt a kézhezvételtől számítva 14 napon belül visszaküldeni, ezt telefonon +36209888801 vagy e-mail-en info@nevesajandek.hu jelezd felénk. A visszaadott terméknek ugyanolyan állapotban kell lennie, mint ahogyan kiszállításra került (eredeti csomagolásban az összes tartozékkal, ép címkékkel és a vele kapott iratokkal). A terméket, a visszaérkezést követően ellenőrzünk, a jóváhagyást követően visszatérítjük a vételárát. Az összeget banki átutalás segítségével juttatjuk vissza. Ebben az esetben meg kell adnod a  nemzetközi formátumú (IBAN) bankszámlaszámod, valamint a számlatulajdonos nevét.

- Amennyiben 14 napon túl jelzed elállási szándékodat, mi 30 napos termék-visszaküldést biztosítunk. Ebben az esetben termék csere, illetve a termék árának a visszafizetésére van lehetőség. Viszont a 14 napot meghaladva a szállítási költség visszatérítésére már nincs lehetőség.


  • Mennyi időn belül és milyen módon térítik vissza a termék árát?

Amint a termék visszaérkezik hozzánk, leellenőrizzük azt. Ha a termék állapotát minden szempontból megfelelőnek találjuk, akkor sztornózzuk a számlát és visszautaljuk a vételárát. Az összeget banki átutalás segítségével juttatjuk vissza. Ebben az esetben meg kell adnod a nemzetközi formátumú (IBAN) bankszámlaszámod, valamint a számlatulajdonos nevét

Nevesajándék
Nézz bele a dobozba fizetés előtt!
Ügyfélszolgálat Ügyfélszolgálatunk munkanapokon a rendelkezésedre áll 8-17h között.
30 napos termék-visszaküldés
Biztonságos vásárlás Minden elküldött adatot biztonságosan kezelünk a gondtalan vásárlás érdekében!
Kérem várjon...